8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Matured ? ★
Sunday, January 13, 2013 , 0 Pengkritik
Assalamualaikum <3 p="p">
Selamat Petang :)

ptg yg membosankan sebenarnya ! :D jum hang QB beramai-2 ? :P haha . remind me psai semalam . aku hang prangin semalam , bersama Mat Saleh neyh .

kawan baru aku at giatmara tu . kawan aku pnya kawan dluw . mcm mna lhaa leyh terserempak ngn deni dlm klass pulak ! hehe , besh berkawan ngn kauuu ! :D

tp maap lhaa , aku ta mengejar HOT sgt mcm dluw da taw . dluw maybe aku leyh hoorasanasini , jd mcm gyla . lani aku laen . im changing ! cara pkai aku , cara aku bergaul , cara aku melepak . hupe unk pham kayy .



Im changed trying to be a Good girl because of Him , MyHubbyForever :)
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .