8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Miss Youu a Lot Today ★
Monday, July 30, 2012 , 0 Pengkritik
assalamualaikum ^^


salam ramadhan stalkers : ) pejam celik . pejam celik . da masuk 10 ramadhan da . satt jewh da tengah ramadhan an : ) msti ramai at luaq sana nga sebok bwad persiapan utk beraya nt , yg kecik-2 sebok ngn baju raya . yg besau-2 tu sebok ngn kuih raya . hehe . betoi dak ? :D byk lari dr tajuk da . hehe !


sapa lg yg aku nk rindu byk-2 kalau bkn myhubby forever tu . tada sapa-2 da . no curang-2 . hehe . dia start keja da hari ni  ! : ( salesman at kedai keta . dr pg smpy mlm . sunyinya idup aku law ta baca 1 text pon dr dya . bwad teruk lha aku neyh ! haha . 


auurmm ! itsoke lha . aku cuma perlu bersabar jewh . dya da janji hujung bulan nt . da dpt gaji byk-2 . nk bwk aku p holiday ag ! yeayy ! aku hupe dpt p genting lg skaly ngn dya . maen rollercoaster : D 


thnx sygg utk semua yg yunk bwad utk b . mcm-2 da yunk korban utk b . dwet , masa , tenaga dan segalanya ! b hargai setiap detik kyta bersama : ) b sygg yunk mampat-2 smpy maty !


ouhh . hye stalkers . puasa ta hari neyh ? da beli baju raya ? wana apa ? raya mana tahun neyh ? hehe . assalamualaikum . byee !

sekian , Terima Kasih <3
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .