8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
May GOD bless You uncle ★
Friday, July 27, 2012 , 0 Pengkritik
Assalamualaikum . selamat malam semua :)

mcm-2 dugaan lha dlm idup neyh . satu mslh dtg . berpuluh pown nk dtg gak . hrmm . sapa nk tolg dermakan at aku rm 30 ribu cash ? habaq my . hehe . ngada pulak aku . eh-2 duit tu bkn utk nk enjoyy ka apa . jgn slah pham pulak .

hmm . sebenarnya duit tu utk pkck aku operation at singapore . sepanjang pakcik neyh tggai dgn kami at penang dulu . bermacam dya ckp at family aku . bagai dya kutuk aku dgn adek-2 aku . mcm-2 dya maki at mama . tiap hari mama sbaq jewh dgn makian dya . abg tiri bg mama aku jewh tu . bkn abg btoi . ckup bgus da lha mama tolg jaga dya dulu . lg ta puas hati dgn kami . aku sdri tataw apa lha yg dya ta puas hati sgt dgn kami . ada anak buah kandung berlambak . tp yg slalu dtg jenguk . kak khaz tu sowg jewh lha dgn kuncu-2 nya . ada yg dowk dkt . tp 2 ka 3 bulan sekali jenguk . at depa yg ta jaga tu lha . yg unk agung-2 an melebih . huh !


cane leyh ada sigapore ? cm ni . dya ckp nk p ambik duit pencen dya apa tah at singapore aritu . tu semua alasan jewh . really-2 nya nk p jmpa dgn pompuan cina tu . biasa lha kpel . dok bertahun . suruh convert tanak . dgn keadaan saked tu tp gagah hati gak nk p sana . pakcik aku ag sowg tu (obek) mama mua da halang da . ckp nt jd apa-2 at sana . tp gagah hati gak nk p . sggup lari uma . p naek train . errr ! geram betoi !


and the endnya lani . saked lg teruk at sana . jatuh tergelincir . kena operation . rm 30 ribu . tggai 5% utk lyfe . aduhh ! ta ka semua owg at sini risau . mana nk cari duit lg . kos nk p sana lg . passport bagai . sapa yg nk jaga dya lg at sana . pening dok pikiaq . obek pulak volunter nk p sana nk jaga dya . aduhh . obek bknnya larat sgt . obek pown saked gak . satg jd apa-2 at obek lg teruk keadaan . hrmm . kami mua bkn ada passport nk tman obek p sana . complicated da jd . law dulu pkcik ta p singapore . ta jd payah cm neyh taw dak ! tu pun pkcik ag dowk kutuk kami bgai .


urm . kami harap Allah SWT selamatkan perjalanan pergi dan pulang obek-2 mlm satg . sembuhkan pkcik kami . kami maapkan segala apa yg dikatakannya at kami . hupe mereka semua selamat nt at sana . amin ^^


sekian , TerimaKasih <3
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .