8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Celuparnya Mulut Makcik ★
Thursday, July 26, 2012 , 0 Pengkritik
Assalamualaikum .

Rasanya mcm da lama ta update blog neyh . padahal mmg da lama pun . hehe . 4 bulan ta disentuh blog neyh . da berhabuk abeh da aku tgok . urm , da berhabuk tu bagai . apa lg . mula lha gtai tgn nk bersih-2 an . mula lha ubah tu . ubah neyh . and ini lha hasilnya . nmpk an da semakin cantik da ? hehe .


eh-2 ! da byk lari topik da tu . maap-2 ^^ ceritanya mcm neyh . setelah sekian lama ta diberi kesempatan neyh . myhubby pun berlembut hati bg aku kebenaran bekerja part-tyme . biasa lha musim-2 nk raya neyh an . semua owg pun nk carik rezeki lebih ^^ jd apa lg . aku pown ke timur ke barat lha nk carik jawatan kosong . sgguh-2 berbesar hati lha aku pun . excited nk keja dr goyang kaki at uma . tyme dok isi mnyk motor ni . terpampang lhaa besau-2 pnya jawatan kosong at shell tu . aku pun b'tnya lha at makcik kaunter tu makcik . at sini nk pkai owg lg ta ? saya nk tnya kerja kosong '  aku tataw lha apa mslh mcik tua mulut tebai lip gloss tu . dya tnya . aku jwb tp setiap apa yg aku jwb diperlinya balek . yg genk-2 dya pulak dowk gelak-2 . pelik aku . ada yg aku ckp slah ka td ? aku pkai baju elok ja . tada koyak sana sini pun . btoi lha ada jwtn ksong dkt situ . urm . laz-2 mcik tu ckp ' lpas bkak puasa cekk my balek naa . borg neyh byk nk kena isi . kira-2 . tambah-2 . tolak-2 ' slahkah law isi waktu tu ja . bknnya ta sempat . bykk sgt ka yg nk kena isi tu ? hmm . dlm-2 aku nk jln kuaq tu . aku dgaq mcik tu dok berbisik-2 ngn genk mengumpat dya ' bwue bpew tahun . nk keja da . igt sini tadika kot ' 


alahaii makcik oii . law btoi pown tanak bg aku keja . tayah lha nk kutuk smpai mcm tu . aku da 18y/o dicakapnya bwue bpew tahun . tu lha . nk serbu ta pkai helmet . tgok lha ic pa ka dulu . eeeeiiiii ! law ekot hati aku da pusing balek . mcm-2 da aku lpas dr mulut aku neyh . psai unk da tua bangka ja taw . aku bwad-2 ta dgaq . geramm sggh aku . yelhaa . mcik da tua an . ta larat nk keja . p lhaa dok uma . bg lhaa owg-2 muda-2 mcm aku neyh keja . agak kebendolan an ?


astafirullahhallazim . an da terkuaq bermcm makian . makcik tua lipgloss tebai . insaf-2 lhaa makcik oii . da tua da . byk an musabah diri tu . jgn lha nk mengutuk owg sgt . jd at ank cucu sdry bwue taw !


sekian , Terima Kasih <3
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .