8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Miss u sygg ♥ ★
Saturday, April 14, 2012 , 0 Pengkritik
Assalamualaikum .
hrmm . aku rindu sgt at hang , myhubby :'( hang terlalu sgt sebok skrg . sebok pasai apa pown aku xtahu lhaa . hang berubah sgt2 skrg . ada lhaa dlm seminggu dua neyh . hang laen sgtt , hang ta mcm dulu ! hang ta rasa ka apa yg aku rasa neyh ? hang taw ta , aku sedih , aku takut , aku risau & aku rindu hang yg dulu sgt2 :(
esok da masuk 2 tahun 1 bulan 3 mggu 2 hari kyta memadu cinta dgn bagai dugaan & rintangan neyh . byk yg da kyta lalui sygg . tp awd skrg hang mcm da ta syg aku lagi ? awd unk ta kuat mcm dulu yg slalu ada at sisi aku ? hang da ta larat nk lalui rintangan kasih kyta neyh ka ? 

selalu sebelum aku tido mesti aku menangeh :'( hang taw ta pasai apa ?? sbb aku rindu sgt at hang . hang ta ingat waktu first tyme kyta kenai dulu ? hang kacau aku jalan waktu p skowl . hang ajak aku p ocean view . kyta p tgok wyg direct 2 mggu tu ? waktu kyta p genting dulu ? hang ta ingat hang sungguh2 maen game token tu semata2 nk dapatkn tedy bear utk aku ? hang ta igt ka tu semua ?? :'( aku rindu hang ! tp ... rindu aku at hang ta pena dblas pown . cuma aku yg tersenyum sorg byla tgok pix2 kyta dulu . tah2 , pix aku at dlm nset hang tu pown , hang da delete kowd . aku harap ta lhaa sampai sebegitu lagi . hupe ~

genting !
Ya Allah , suda lhaa , cukup lhaa Kau uji aku mcm ni ! aku takut nk hadapi semua sorg2 . aku ta sekuat dya :( yunk , b cuma mintak neyh sgt2 at yunk . berubah lhaa mcm dulu balek . kuatkanlah iman yunk utk hadapi dugaan ni & seterusnya . b takut , b sunyi , b ta bley kalau yunk tada at sisi b . b ta bley nk hadapi semua ni sorg2 tnpa yunk . 

yunk selalu ckp at b yg yunk akn selalu ada at sisi b . b akn selalu ada dlm fikiran yunk . tp skrg ? yunk da ta syg b eah ? yunk da ta rindu b eah ? yunk da ta pkir an b eah ? hrmm ... b cuma hrap yunk berubah lhaa mcm dulu balek . b nk yunk yg dulu !  nk Ahmad Fathi yg sentiasa sygg b , yg sentiasa rindu b balek ! :(
' Ya Allah , kuatkanlah  aku Ya Allah utk aku tempuhi dugaan yg kau berikan padaku ini ya Allah . Aku takut aku ta dapat kawal perasaan aku , aku takut aku buat somting yg ta patot aku lakukan . aku takut Ya Allah :( 'b selalu mendoakan hubungan kyta neyh kekal smpy ke akhir hayat , bahgia & ceria seperti dahulu . Yunk jgn wsao taw . b sentiasa tggu yunk smpy byla2 :) 
sekian , TERIMA KASIH :)
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .