8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Pembukaan Buku Baru ! ★
Wednesday, March 21, 2012 , 0 Pengkritik
Assalamualaikum.  ^-^


Setelah berkurun lamanya tak menghapdet blog neyh . Akhirnya . dengan rasa malasnya . terhapdet jugak blog aku neyh haa . dari terbiar jewh dia bersarang an ? tatahu nak hapdet apa sebenarnya . 

dear , ampa ta prasan kewh template baru aku neyh ? huks ~ penatt aku meng-edit taw . 3 hari 2 malam . aku renong skrin laptop neyh . bukan renong2 jewh . siap kena baca codes2 lagi . aduh ! matii aku nak taw . naseb ada jugak tuto2 dan freebies dari owg2 terhebakk neyh . antaranya ? tkn lawh credit towh . thnx sgt2 taw ! ampa sume mmg terhebakk lawh :) hehe . . over pulak aku neyh !

dari aku dowk rumah jewh . lebih baik aku bwad somtin interesting an ? nak hapdet . tatahu nak hapdet apa . jadi elok jugak aku tukaq rupa blog aku neyh an ? hope ta rimas mata ampa membaca oke :)

mungkin sampai disini saja lawh aku berceloteh . nak ready for next week ! da mula bekerja semula :)

sekian , much LOVE !
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .