8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Tenanglah Hati ! Ini hanya Dugaan ! ★
Tuesday, March 27, 2012 , 0 Pengkritik
Assalamualaikum.  ^-^



OMG ! aku flu ag :'( tiap sebulan sekali mesti flu . hate FLU d*** much ! hukhuk . dah2 . back to topic ! eheheh ( gegeh sat )

sebenarnya aku rindu lha boyfie aku , rindu yg teramat sgtsgt . hrmm ( tersenyap ) tiaptiap hari kami kowling2 , mset2 . tp aku ttp ta puas hati ag ngn rindu aku neyh . apa ptot aku bwad eah ? dya mcm ta rndu aku pown . kdg towh . aku pown termalu jugak law aku sorang jewh ckp aku rindu dya . tp dya ta pena pown ckp . kdg sekaly dua towh . bwue ada dya ckp . dya ikhlas kewh ckp rindu aku ? ( terfikir sejenak )

mungkin sebab jarang kuaq kowd . sebab towh rindu . tpp ... tiap hari aku ajak dya kuaq . tp dya selalu sibuk . tiap hari ada mcm2 hal . hal famili lha . hal keja lha . hal mbew2 lha . hal moto lha . hrmm . towl2 sebok kewh ? atw bwad2 sebok ngn pompuan laen ? aku pown xtaw :( 

betoi kewh dya syg at aku ag ? betoi kewh dya rindu aku ? atw ada org ketiga antara kami ?

" Ya Allah , aku mohon sgt padamu , kalau betoi la ada org ketiga antara kami . kau tunjukkan petunjuk padaku Ya Allah , berikan aku ketabahan , biarkan aku melihat sendiri mereka di depan mataku Ya Allah . Kuatkan Iman aku utk menghadapi semua ini . Kau berikan rasa malu kepada perempuan itu Ya Allah , Hanya padamu tempat aku memohon , Kekalkan kami hingga ke anak cucu . Aku tak sanggup tanpa dya di sisiku . sesungguhnya , aku hanyalah seorang insan kerdil yg tidak mampu membuat apa2 "

sgt2 berharap dya yg dulu balek . ta suka dya yg sekarang !

sekian , TERIMAKASIH !
|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .