8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
Feel like being in H*** . TERBAKAR ! ★
Thursday, January 12, 2012 , 0 Pengkritik
muka aku da bertuka jd cm neyy da taw !
Hurm . Hurm =.= ehek ! Apa neyh weyy ? Tak puas hati apa ngn aku ? aku ada kacau unk ke ? Xdak an ? So . SENYAP ! Jangan NYEMAK kacau hidop aku bole ta ?!

Esh ! apa tah yg aku hangen sowg2 dari td neyh . gyla ke aku neyh ? eh2 ! xdew lhaa aku ta gyla lagi oke . masih waras lagi . cuma aku mawa siket sbb keja smlm . da lhaa bosan . ta ramai customer . tambah pula ngn ATY PANAS dgn sorang menah BAJET HOWT gyla neyh . ta padan ngn pakai tudung . esh3 :D berlagak gaban !

Sapa dea ? ta yah lhaa taw . nnt mcm da mengaibkan nama dea pula an . cuma cita je kejadian yg berlaku *ceh ! da mcm kes siasat lhaa pula . ehek2 :D smlm tyme masok keja . aku moody lhaa siket . sbb kena tego ngn manager masuk lmbt sket *mmg salah aku lhaa an . sapa suroh masuk lmbt . aku kena jadi runner counter je *kira pack mknan je lhaa . slalu nya aku keja amek oder counter je . hurm . awi neyh *kaka cun towh lhaa yg ganti tmpt aku . aku ta kesa lhaa an . owg bwue *bg can belajar amek oder . 

yg aku saked hati sgt neyy . ada skaly dua dia tersilap amek oder . aku tegor lhaa . ada ptot dia buat tataw je . ngn bwad bunyi *cengkerik towh at aku . da towh satu JELINGAN pula at aku . *xpew bwad tataw lagi . aku bia je lhaa dia na bwad silap apa pown . bia manager yg tego sdri . da towh . tergedik2 ngn sowg manager *nama je laky tp sora lmbut mcm pompuan . kalah kelembutan sora aku . eheh ! out of topix lhaa . balek pada cita . dia dowk terhegeh2 at manager towh . smbg . tergelak2 dari awai smpy laz . *tyme ada customer je benti satt . cuba ampa bygkn dea smbg cm towh ngn boyfie ampa ? saked aty an ?

waktu MENAH BAJET neyy na balek pula . selalunya byla sorang staf na balek . dia kena stockup brg . sapu n mop counter . tp da lpas MENAH neyy tergedik2 smbg lhaa menda mua ngn manager towh . *manager towh pown da terpukau ngn kegedikan MENAH towh kowd . manager towh suroh aku yg bwad keja towh mua . huh . terbakar gyla kowd aku . hmm , tp xpa lhaa juga . cpt2 lhaa unk balek sblm aku CABAI-2 MUKA UNK kaka cun ! 

lepas neyy . kalau jadual aku sama ngn kaka cun *BAJET HOWT towh . aku SUMPAH ! aku xkan p keja punya . bia manager cari aku sampai ke lubang cacing pown . aku xkan pergi pnya ! huh .

p/s : kpd kaka cun towh . jaga lhaa tertib sowg wanita sama law na ada laky pown . bkn ngn cara cm towh na tarik perhatian laky . towl ta viewers ? kaka towh pkai tdung . igt2 lhaa sama c(:

|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .