8:05 PM / 4th February !
update maybe <3
[Tutup / Cloce ]
Click !
Story of a H E A R T ♥
He's wanna BREAK ?! ★
Friday, March 25, 2011 , 0 Pengkritik
Lelaki ini merupakan golongan yang sukar untuk melafaskan kata perpisahan. Tetapi sebagai wanita anda dapat tau jika si lelaki ingin memutuskan hubungan yang telah anda berdua jalinkan selama ini. Ini dapat dilihat melalui perubahan sifat lelaki itu. Antara tanda-tanda yang ditunjukkan oleh lelaki jika dia ingin memutuskan hubungan ialah :
1. Lebih mementingkan rakan-rakannya
Dia akan mula mencari rakan-rakan lamanya dan menghabiskan masa dengan rakan-rakanya. Apa yang peliknya sebelum ini dia lebih banyak menghabiskan masanya bersama anda. Perkara ini akan berterusan sehingga anda merungut dan mempersoalkan status anda dihatinya. Ketika inilah dia akan mengatakan bahawa anda mengongkong hidupnya dan menjadikannya alasan untuk putus.
2. Mula mungkir janji dan mengabaikan anda
Dulu dia tidak pernah lupa akan temu janji bersama anda, tapi sekarang dia selalu memberi alasan jika lupa untuk berjumpa anda. Dia juga tidak lagi memperdulikan anda. Malah lebih teruk lagi jika dia langsung tidak bertanyakan khabar anda.
3. Mula memandang dan memuji perempuan lain
Dulu dia tidak akan memuji perempuan lain didepan anda. Malah jika bersama anda kelibat perempuan lain juga dia tidak perasan. Yang ada di dunia ini hanya anda. Tapi itu dulu. Kini dia selalu memuji perempuan lain didepan anda dan sering memandang perempuan lain ketika bersama anda dengan tujuan membuat anda cemburu.
** Bagi perempuan yang teman lelakinya menunjukkan tanda-tanda ini AWAS!!

|

Copyright © 2011-2013 . All Right Reserved by Eiyrah Pelangy .